Potrošači danas uglavnom nemaju dovoljno strpljenja ili vremena da se dublje upoznaju sa detaljima proizvoda. U prodavnicama trgovinskih lanaca nepregledne kolone rafova ispunjene su od poda do vrha. Čak i oni koji žele da se pozabave sa čitanjem deklaracija, to nisu u mogućnosti jer se često dešava da na proizvodu nema dovoljno podataka ili su slova previše sitna za čitanje.
Proizvođači koji žele da istaknu kvalitet svojih proizvoda trebalo bi da znaju da jasne informacije pomažu potrošačima da brzo i lako razumeju šta kupuju. Dodavanjem ključnih podataka, kao što su spisak sastojaka i poreklo, rok trajanja, način skladištenja i upozorenja o alergenima, stiču se lojalni i zadovoljni kupci. To im omogućava da odluke o kupovini donose na osnovu detaljnih informacija koje su dobili o proizvodu. Tim putem se gradi poverenje u određeni brend. A dobar se glas, daleko čuje.
Proizvođači koji vode računa o kvalitetu i ulažu u razvoj svog poslovanja, pored osnovnih podataka na deklaracijama objavljuju i tvrdnje o bezbednosti proizvoda. Tržište hrane i dijetetskih suplemenata često obiluje takvim tvrdnjama, što može privući kupce, ali i izazvati sumnje ako nisu potkrepljene dokazima. Sertifikati poput HACCP, ISO, ISO 22000, Dobra proizvođačka praksa i sl. potvrđuju kvalitet i sigurnost proizvoda za konzumaciju.
Jasno označavanje i isticanje ovih sertifikata na etiketama signalizira potrošačima da je proizvod prošao rigorozne kontrole i da ispunjava visoke standarde kvaliteta. Usvajanjem ove prakse, proizvodu se pruža dodatna vrednost i gradi se poverenje u brend, čime proizvođači mogu osigurati dugoročni rast, izgraditi kredibilitet i zadovoljiti potrebe savremenih, informisanih potrošača.